Naumenkoff Sp. z o.o.
ul.Marsz. Józefa Piłsudskiego 74 lok. 320, 50-020 Wrocław, woj. dolnośląskie
NIP: 8971862990, REGON: 38234746600000 KRS: 0000767221
reprezentowaną przez:
Dyrektor – Roman Naumenko
§ 1.
Przedmiot umowy
Na mocy niniejszej Umowy Klient zleca, a Agencja zobowiązuje się do świadczenia usług w zakresie doradztwa i doboru personelu, polegających na przeprowadzeniu rekrutacji m.in. poprzez publikację ogłoszeń, dokonaniu wstępnej selekcji otrzymanych aplikacji oraz kierowaniu kandydatów do Klienta.
§ 2.
Realizacja usług
1)Rozpoczęcie realizacji usług następuje z chwilą otrzymania przez Agencję przesłanej przez Klienta umowy współpracy oraz „Kwestionariusza ofertowego” (stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej umowy) w formie elektronicznej
§ 3.
2)Klient zobowiązany jest w Kwestionariuszu Ofertowym, poza standardowym opisem wymagań wobec pracownika, czasokresu zatrudnienia, wskazać:
a) Pod jakim adresem będzie miejsce wykonywania pracy,
b) Informację, o jakie koszty będzie pomniejszane wynagrodzenie kandydata (koszty wyżywienia,
zakwaterowania, dojazdów do pracy, inne);
3) Zakresem usług świadczonych przez Agencję objęte jest m.in.:
a) przygotowanie projektu ogłoszenia,
b) publikacja ogłoszeń,
c) dokonanie analizy aplikacji otrzymanych w wyniku publikacji ogłoszeń pod kontem zgodności tychże
aplikacji z wymaganiami Klienta oraz Kwestionariuszem Ofertowym i przesłanie najbardziej trafnych aplikacji do Klienta.
§ 4.
Obowiązki Agencji
Agencja zobowiązuje się do:
1. Działania zgodnie z przepisami prawa i zasadami uczciwego obrotu oraz z należytą starannością na rzecz Klienta, dla którego poszukuje kandydata oraz zachowania poufności przekazanych przez Klienta informacji.
2. Bezpłatnego wstawienia następnego kandydata w najszybszym możliwym terminie od momentu zgłoszenia, w okresie 2 tygodni po zakończeniu okresu próbnego o którym mowa w §6 pkt.4 w sytuacji gdy
przesłany przez Agencję i zatrudniony przez Klienta kandydat zrezygnuje z pracy na rzecz Klienta.
3. Informowania Klienta drogą telefoniczną na wskazany numer kontaktowy w Kwestionariuszu Ofertowym o
wysłaniu wiadomości elektronicznej zawierającej kandydatury osób ubiegających się o pracę opisanej w
Kwestionariuszu Ofertowym przesłanym przez Klienta.
4. Rozpoczęcia realizacji usług po otrzymaniu wypełnionego Kwestionariusza Ofertowego oraz przesłaniu do Agencji umowy współpracy.
§ 5.
Obowiązki Klienta
Klient zobowiązany jest do:
1. Poinformowania Agencji w Kwestionariuszu Ofertowym o wymaganiach odnośnie kwalifikacji i predyspozycji
poszukiwanego kandydata, w celu usprawnienia procesu rekrutacji, bieżących kontaktów i współdziałania z
Agencja.
2. Przesłania informacji drogą elektroniczną (w postaci e-maila na adres: naumenkoff.pl@gmail.com lub
romannaumenkoff@gmail.com) o akceptacji lub odrzuceniu przesłanych kandydatur w terminie 24 godzin od
momentu wysłania przez Agencję wiadomości z kandydaturami.
3. W przypadku własnej rekrutacji lub korzystania z usług innych firm rekrutacyjnych na stanowiska zgłoszone w
Kwestionariuszu Ofertowym, Klient zobowiązuje się do poinformowania Agencji najpóźniej przed akceptacją
kandydatury osób przesłanych przez Agencję o aktualnym stanie braków kadrowych i liczbie wolnych
wakatów na które jest organizowany proces rekrutacyjny.
4. Nie pobierania od kandydatów i pracowników dodatkowych opłat lub innych środków pieniężnych (w tym
potrącanie środków z wynagrodzenia), które nie zostały wymienione w Kwestionariuszu Ofertowym.
5. Wypisania w Kwestionariuszu Ofertowym wszystkich czynności wykonywanych przez pracownika na jego
stanowisku. Zatrudniona osoba nie może wykonywać innych czynności niż zawarte w Kwestionariuszu
Ofertowym, jeśli nie została o nich poinformowana przed podpisaniem umowy i jeśli czynności nie zostały
uwzględnione w umowie zawieranej z pracownikiem.
6. Zakwaterowania kandydatów zgodnie z warunkami mieszkaniowymi opisanymi w Kwestionariuszu
Ofertowym.
7. Realizacji wszystkich postanowień zawartych w podpisanym Kwestionariuszu Ofertowym i niniejszej umowie
pod rygorem zerwania umowy współpracy w trybie natychmiastowym oraz odszkodowania dla Agencji w
wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych przez działania na szkodę Agencji w stosunku do powierzonych prac związanych z rekrutacją kandydatów i działania na szkodę stosunków pomiędzy Agencją, a jej kontrahentami. W przypadku niezgodności oferowanych warunków pracy oraz zakwaterowania ze stanem rzeczywistym, Agencja ma prawo oddelegowania kandydatów skierowanych i zatrudnionych przez
Klienta do dalszych procesów rekrutacyjnych na rzecz innych klientów Agencji.
§ 6.
Wynagrodzenie oraz zasady płatności
1. Z tytulu realizacji usług przez Agenta, Klient zobowiązany jest uiścić na rzecz Agencji wynagrodzenie płatne w następujący sposób: kwota 800 zł ( słownie: siedemset złotych ) netto + VAT 23% (zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 Marca 2004 roku) za każdego kandydata Klient zobowiązuje się do uiszczenia należności w formie
przelewu na konto Agencji: Santander Bank Polska, nr. konta: 80 1090 2516 0000 0001 4173 0912, płatne w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania faktury. Faktura będzie wystawiona i przesłana po 7 dniach od pierwszego dnia wykonywania pracy przez kandydata u Klienta.
2. Klient zobowiązany jest do terminowego regulowania zobowiązań. Za dzień spełnienia świadczenia przez Klienta uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Agencji.
3. Opłata o której mowa w § 6 pkt. 1 jest pobierana jednorazowo za każdego kandydata, który zostanie zatrudniony i nadal będzie pracować po 7-dniowym okresie próbnym.
4. Za okres próbny jest uważany brak zgłoszenia ze strony Klienta drogą elektroniczną nie spełnienia kompetencji do wykonywania powierzonej pracy ze strony kandydata w okresie 7 dni od pierwszego dnia wykonywania pracy przez Kandydata. W przypadku zgłoszenia przez Klienta braku kompetencji skierowanego Kandydata, Agencja nie pobiera opłaty za swoje usługi, jednocześnie kierując Kandydata do innego miejsca pracy.
§ 7.
Wyłączenia odpowiedzialności Agencji
1. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za zatajenie, bądź podanie niezgodnych z prawdą danych i informacji przez kandydata.
2. Agencja nie zatrudnia kandydatów i nie wypłaca skierowanemu kandydatowi wynagrodzenia.
3. Agencja nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi bądź osobom trzecim
przez kandydata w trakcie wykonywania przez niego pracy na rzecz Klienta.
§ 8.
Czas trwania, rozwiązanie umowy
1. Umowa niniejsza została zawarta na czas nieokreślony, a kolejno przesłany załącznik "Kwestionariusz Ofertowy", będzie traktowany każdorazowo jako nowe zlecenie na zasadach i dotyczący niniejszej umowy.
2. Każda ze Stron ma prawo rozwiązania niniejszej Umowy zachowując 1-miesięczny okres wypowiedzenia ze
skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
§ 9.
Poufność
Obie Strony zobowiązują się w czasie obowiązywania Umowy oraz w okresie 1 roku po jej wygaśnięciu zachować dla siebie wszelkie wiadomości z obszaru działalności drugiej Strony, w tym jej obecnych i byłych partnerów.
§ 10.
Postanowienia Końcowe
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wszelkie załączniki do niniejszej Umowy stanowią jej integralną część.
3. Osoby podpisujące Umowę oświadczają, że są umocowane do podpisywania i składania oświadczeń woli w Imieniu Strony, którą reprezentują ze skutkiem prawnym dla niej, a umocowanie to nie wygasło w dnu
podpisywania Umowy.
4. Prawem właściwym dla niniejszej Umowy jest prawo polskie.
5. W przypadku zaistnienia sporu na tle interpretacji lub wykonania postanowień niniejszej Umowy, Strony będą dążyły do ugodowego rozstrzygnięcia, mając na uwadze potrzebę przyjęcia rozwiązania uwzględniającego interesy każdej ze Stron. Wszelkie spory, które nie zakończą się ugodowym rozstrzygnięciem będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwości ogólnej Powoda.